Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", більшість товарів нашого магазину не підлягає поверненню. Проте, ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам, тому обмінюємо / приймаємо назад товар протягом 14 днів, але тільки в тому випадку, якщо пломби на упаковці не пошкоджені (тобто упаковки не розкривалися). У разі якщо упаковка була відкрита, то такий товар вважається використаним, тому ми не зможемо його прийняти назад.

Якщо є звернення з браком, Ви відправляєте товар на перевірку. При підтвердженні браку товар міняється на новий або повертаються кошти. Якщо брак виявлений на протязі 14 днів після купівлі, то витрати на пересилку оплачуємо ми, якщо через 14 днів після замовлення - Ви

При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими його ознаками або повний опис бракованого виробу: коли отримали товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виявляється, чи є видимі механічні пошкодження.

При неявному браці (поломка всередині іграшки) необхідний докладний опис: коли отримали товар, за яких умов виник брак або виявлено, у чому виявляється, чи є видимі механічні пошкодження.

Приклади правильного опису браку: «Товар був проданий 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися – індикатор заряду горить, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2020, після 3-х режимів – режими не перемикаються. Видимих механічних пошкоджень немає і тп.

Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок.

Витрати на пересилання браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилання включають оплату за доставку шлюбу до нас та відправку заміни.

Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути проведена без відправки до нас браку або відправка бракуу буде здійснена при отриманні заміни.

Під час відправлення, відправник зобов'язаний якісно запакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.

Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджера номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2-х до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо тривалість заряджання та розряджання акумулятора потрібна).